AVERTISMENT

Acest articol conține imagini explicite. Te rugăm să confirmi că ai vârsta legală pentru a accesa articole cu conținut sexual.

Explicit NUTRITIE

Alimentele care SPORESC performanța sexuală masculină

Foto: drharryfisch.com

Barbatii sunt convinsi ca marimea conteaza. Insa, indiferent de marime, daca “dotarea” nu este sustinuta si din interior cu un stil de viata echilibrat si cu o alimentatie sanatoasa, centimetrii nu folosesc decat pentru statistici.

Iata cateva sfaturi oferite de doctorul Harry Fisch, in cartea sa “Marimea conteaza”, potrivit drharryfisch.com. Se refera insa, la marimea portiei de alimente sanatoase care imbunatatesc performantele sexuale ale barbatilor.

Alimente care sporesc productia de oxid nitric

Acest acid este esential pentru mentinerea sanatatii vaselor de sange si, implicit, pentru obtinerea si mentinerea erectiei. Oxidul nitric este rezultat dintr-un aminoacid denumit arginina. Iata care sunt alimentele bogate in arginina: fasole, soia, migdale, nuci, ovaz, pesti de apa rece, somon, ton.

Te înșală? Iată cum poți face o AVERE din asta!

Face furori printre cupluri ! Poziția sexuală a anului 2017

Sex cu un bărbat de 50 de ani. Ce TREBUIE să ştii

Alimente care au bioflavonoide

Bioflavonoidele sunt antioxidanti cu un rol important in metabolism si care protejeaza organismul impotriva factorilor poluanti (smog, fum de tigara, pesticide etc.). Cea mai importanta sursa de biovalonoide sunt fructele, iar dintre fructe – “regina” este rodia.

Foto: Pinterest.com

Alte fructe si legume bogate in antioxidanti sunt: nuci, seminte de floarea soarelui, fructe de padure, citrice, ghimbir, fasole, napi, varza rosie, anghinare, varza de Bruxelles, spanac, usturoi.

MINCIUNILE pe care le spui zilnic

NU mai porni aerul condiţionat IMEDIAT după ce urci în maşină! Iată de ce

Avertismentul ȘOCANT al unui apicultor român. Ce conține mierea de anul acesta

Iata si alte substante chimice care cresc performantele sexuale ale barbatilor si fructele sau legumele care le contin.

Antocianidine: fructe de padure, cirese, struguri, coaja fructelor

Catechine: plata de ceai (nu ceaiul de plante)

Flavonoide: cereale, telina, patrunjel, citrice, struguri, mere, ceapa, andive, ridichi, rosii, praz, broccoli, vin rosu.

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest