Pokemon Go a inflamat toată planeta la lansarea lui. Isteria jocului a cuprins milioane de oameni, iar acum, la un an de la lansare, se pare că nebunia continuă.
Pokemon Go a venit ca o tornadă în vara lui 2016 şi a devenit cel mai popular joc video pentru o lună, apoi interesul a scăzut. La un an distanţă vedem care a fost parcursul. Pokemon Go, pe scurt, are la un an distanţă aproximativ 65 de milioane de utilizatori lunar. Este o cifră impresionantă pentru un joc video pe telefon.
Totodată, produce bani. Cifra estimativă de până acum arată 1,25 de miliarde de dolari, generată de cumpărarea aplicaţiilor, la nivel mondial. Şi până pe 24 iulie are o promoţie care le permite jucătorilor să aibă ediţii limitate de Pikachu şi să cumpere mai multe articole din magazinul virtual, conform adevarul.ro. Mai mult, Niantic şi-a crescut renumele prin folosirea realităţii augmentată într-un joc video, noutate spre care se vor îndrepta, dacă n-au început deja, companii precum Microsoft, Apple, Facebook.
Fructele INDICATE pentru o piele de vis. Pregătește-te pentru plajă cu ajutorul lor!
PERICOLELE din toaletele publice. Obiectele pe care se află cele mai multe bacterii
Gustul metalic din gură. Ce înseamnă, de fapt
Chiar dacă Pokemon Go nu îşi numără utilizatorii cu miliardele, ca Facebook, de exemplu, tot a ajuns la o masă critică pentru succes.
Cele mai cool OUTFIT-uri de WEEK-END!/ GALERIE FOTO
Știi ce trebuie să faci dacă te înțeapă o CĂPUȘĂ? / VIDEO
Scapă de tânțari cu ajutorul PLANTELOR
În prima lună de la lansare, aproximativ 500.000 de români şi-au instalat aplicaţia, atât versiunea iOS, cât şi Android. Desigur, tendinţa a fost descrescătoare, de la 12.000 de instalări pe zi în iulie la 2.000 pe zi, la începutul lunii septembrie 2016. Între timp, compania a încheiat parteneriate cu restaurante şi puncte de interes, pentru a atrage jucători acolo.