NUTRITIE

Trei idei pentru un mic dejun sănătos şi săţios: Ce conţine gustarea care combate tristeţea

Ai inceput sa fii mai atent la ceea ce mananci si la cantitate? Schimbarile in stilul de viata si in dieta sunt binevenite, daca optezi pentru reducerea alimentelor prajite, dulci si cu grasimi. De asemenea, obisnuieste-te sa consumi 3 mese principale pe zi si 2 gustari, iar pentru micul dejun alege alimente hranitoare si sanatoase.

Iata cateva idei de mic dejun sanatos si energizant, care sa te ajute sa fii in forma maxima atunci cand cauti un meniu nutritiv. Tot ce trebuie sa faci este sa renunti la obiceiul de a rontai legume proaspete dimineata si sa nu mai mananci multe fructe dulci, recomandă clicksanatate.ro. Acestea te satura pentru o perioada scurta de timp. Ca sa ai forta pentru cateva ore de munca, mizeaza pentru ingrediente care furnizeaza organismului energie si nutrienti si care, combinate, rezulta o masa delicioasa.

CITEȘTE ȘI: Începe ziua cu un mic dejun perfect: Reţeta de omletă a celebrului bucătar Gordon Ramsay

Mic dejun cu avocado si branza feta

Ca sa faci un toast cu avocado, ai nevoie de un avocado feliat, branza feta, seminte de rodie si ulei de masline. Pune toate ingredientele pe o felie de paine prajita si bucura-te de fiecare inghititura. Aceasta gustare este foarte hranitoare si gustoasa.

Mic dejun cu somon afumat

Daca iti doresti o masa hranitoare si gustoasa, incearca acest mic dejun. Este vorba despre o gustare sarata, dar foarte nutritiva. Toastul cu somon echilibreaza dieta zilnica si confera multa energie. Iti trebuie cateva felii de somon afumat, cateva nuci taiate pe jumatate si branza de capra. Pe o paine prajita pui aceste ingrediente, dupa preferinta si o savurezi.

Mic dejun care combate tristetea

Al treilea fel de mic dejun consta intr-o gustare care aduce buna dispozitie. Daca inca n-ai mancat combinatia de banana, unt de migdale si seminte de chia, iti recomandam sa o incerci imediat ce ai ocazia. Aceste trei ingrediente iti intaresc sistemul imunitar si iti ridica nivelul de energie si bunadispozitie pana spre pranz.

CITEȘTE ȘI: Minunile micului dejun: Patru efecte uimitoare pe care nu le ştiai

Poti inlocui untul de migdale cu unt de arahide, dar cel de migdale furnizeaza proteine de o calitate superioara. Cele trei gustari combat starea de somnolenta si ridica tonusul general, ca sa incepi ziua in forta.

Comentarii: