NUTRITIE

Micul-dejun ideal: Ce trebuie să mănânci dimineaţa pentru a slăbi în mod sănătos

Micul-dejun este cea mai importantă masă a zilei și tocmai de aceea medici recomandă să fie o masă bogată în legume și proteine. Tocmai de aceea, nutriioniștii sunt de părere că o salată este un mod foarte sănătos și benefic pentru a ne începe ziua.

CITEȘTE ȘI: Începe ziua cu un mic dejun perfect: Reţeta de omletă a celebrului bucătar Gordon Ramsay

O salată la micul dejun poate coține orice îți dorești, atâta timp cât are o cantitate generoasă de legume și proteine, cum ar fi o carne slabă, ouă sau pește. Studiile au arăttat că un astfel de mic dejun ajută la scăderea în greutate, îți dă energie pe tot parcursul zilei și o stare generală de bine.

CITEȘTE ȘI: Minunile micului dejun: Patru efecte uimitoare pe care nu le ştiai

De cealaltă parte un mic dejun bogat în carbohidrați și zahăr este strâns legat de o stare generală proastă din cauza fluctuației de zahăr din organism, potrivit clicksanatate.ro. Proteinele însă dau o senzație de sațietate pe tot parcursul zilei, iar grasimile sănătoase precum uleiul de măsline ajută la sănătatea creierului, ambele putând fi introduse foarte ușor într-o salată.

Comentarii: