NUTRITIE

Proteinele de ajută de fapt să slăbim – Ce cantitate ar trebui să consumăm zilnic

sfatulparintilor.ro

Corpul nostru are de fapt nevoie de un aport constant de proteine, dacă încercăm să slăbim. Proteinele ne mențin sătui și mulțumiți.

Dacă aruncați niște pui și câteva nuci într-o salată, probabilitatea de a avea poftă de ceva dulce după 1 oră va fi mai mică. De asemenea, proteinele vă mențin metabolismul mult mai mult decât alți nutrienți, cum ar fi carbohidrații sau grăsimile.

CITEȘTE ȘI: Peștele pe care trebuie să îl consumi: Bogat în proteine și omega3, este de 1500 de ori mai eficient decât medicamentele

Cantitatea potrivită de proteine

În studiile privind pierderea în greutate la indivizii obezi, grupurile care consumă cantități adecvate de proteine au pierdut cel mai mult în greutate. Așadar, asigurați-vă că oferiți corpului dumneavoastră cantitatea potrivită de proteine.

Iată care este aceasta: Conform Ministerului Agriculturii din SUA (USDA), corpul nostru are nevoie de aproximativ 0,8 grame de proteine per kilogram de greutate corporală. Datorită descoperirilor științifice recente despre beneficiile fructelor de mare, USDA recomandă ca aproape 20% din aportul nostru de proteine să provină din fructe de mare.

Pui, ouă, carne roșie, produse lactate

Nu suportați mirosul de pește? Încercați alte alimente bogate în proteine, cum ar fi puiul, ouăle, carnea roșie și produsele lactate.

CITEȘTE ȘI: Alimentul bogat în proteine și vitamine: Scade colesterolul și reduce frecvența infecțiilor

Fasole, semințe, soia

Dacă sunteți în căutarea proteinelor vegetale, pentru că sunteți vegetarian sau pur și simplu nu doriți să mâncați friptură în fiecare zi, încercați fasole, nuci, semințe și produse din soia.

Important este să mănâncați o mare varietate de alimente din familia proteinelor. Așadar, asigurați-vă că oferiți corpului dumneavoastră cantitatea de care are nevoie

Comentarii: