LIFESTYLE

Fotomodelul care DEMONSTREAZĂ că exercițiile cu greutăți sunt mai bune decât exercițiile cardio

Foto: Pinterest.com

Iată de ce designer-ul de bikini și fotomodelul australian Katina Irby a renunțat la obsesia pentru cardio și a început să se concentreze pe antrenamentul cu greutăți.

O prezentăm tuturor celor care încă mai cred că a face exerciții cardio în mod constant e rețeta optimă pentru un corp de vis pe Karina Irby. Ea e dovada vie că sunt totuși disponibile modalități mai bune și mai eficiente pentru atingerea acestui scop, anume exercițiile cu greutăți.

Irby e designer de bikini din Australia, CEO-ul Moana Bikini. Ea a relatat recent pentru Snapchat drumul parcurs pe „cărările” fitness-ului, drum început acum patru ani. Transformarea e de-a dreptul uluitoare!

În 2013 se descria drept nebună după cardio, plăcându-i în special exercițiile de rezistență și alergările lungi. Și totuși, ceea ce a făcut-o să fie într-o formă fizică de vis a fost trecerea la exerciții cu gantere.

Exerciţiile care te ajută să scapi RAPID de CELULITĂ / VIDEO

DURATA ideală a programului de exerciții fizice pentru slăbit

Exercițiul-minune! Durează doar 3 MINUTE pe zi, dar îți lucreză TOȚI mușchii corpului

Nu, asta nu înseamnă că a devenit culturistă. Doar că patru ani mai târziu, la vârsta de 27 de ani, a ajuns să fie realmente „numai fibră”. „Nu fac cardio decât o dată sau de două ori pe săptămână. Chiar și atunci însă fac și exerciții cu greutăți. Iar de mâncat mănânc mult și bine”, a declarat ea pentru dailymail.co.uk.

Foto: Instagram.com

Asta nu ar trebuie să surprindă pe nimeni. Antrenamentele cardio și alergările „de cursă lungă” vă vor ajuta cu siguranță să ardeți grăsimi fie și numai pentru că o să consumați multe calorii.

Practici exerciții fizice de intensitate ridicată? Vezi la ce BOALĂ GRAVĂ te expui!

Dar aproape sigur că oricât de bine v-ați uita, n-o să-l vedeți pe următorul super-erou Marvel printre cei aliniați la startul unei curse de 10 km. Asta pentru că toate caloriile arse în timpul antrenamentelor le limitează capacitatea de a dezvolta un fizic prea musculos.

Foto: Pinterest.com

Lucrurile stau atât de simplu – dacă nu vrei un corp de alergător de rezistență nu trebuie să te antrenezi ca unul dintre ei. Dacă scopul tău e să-ți reconstruiești corpul, dându-i o formă mai musculoasă, se pare că greutățile sunt mai bune decât exercițiile cardio. Drept urmare, urmează și tu exemplul lui Irby și organizează-ți rutina de antrenament în jurul lucrului cu gantere. Tot vei arde destul de multe calorii, doar că, în plus, îți vei putea întări grupe specifice de mușchi care să ți se vada frumos pe corp.

5 minute: Exercițiile care înlocuiesc o oră în sala de gimnastică / VIDEO

Vrei să fii în formă maximă? 10 minute timp de 4 săptămâni / VIDEO

Ce ar trebui să mănânci ÎNAINTE și DUPĂ exercițiile fizice

De fapt, se pare că proporția de țesut muscular e realmente cheia către a fi și a arăta în formă. Talia ta, indiferent dacă e mai subțire sau mai plinuță, va arăta mult mai bine pe un corp puternic și bine tonifiat. Și toate astea nu le poți obține doar alergând, fie și pe distanțe lungi.

Vezi în galeria de mai jos transformările Karinei Irby din 2013 până în prezent:

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest