REVIEW

PENTRU BĂRBAȚI/ În formă și FĂRĂ un abonament la sală? Află CUM

Foto: Pinterest.com

Sala de forță nu e singurul loc în care poți face sport. Dacă nu e un loc în care te simți bine, poți să faci mișcare acasă, în curte sau în parc.

Mișcarea e benefică oriunde te-ai bucura de ea, indiferent că este un loc special amenajat pentru asta sau propria ta sufragerie. În plus, unele persoane pur și simplu consideră că sala nu e de ele – nu le place compania, nu au o sală în apropierea casei sau pur și simplu nu le place să facă mișcare într-un asemenea cadru.

Nu e nicio problemă, ai o mulțime de alte posibilități de a te menține în formă. Uite câteva dintre ele:

Îți poți lucra tot corpul chiar în living

15 minute de exerciții fizice dimineața și seara, chiar la tine în living sunt mai mult decât binevenite. Poți face genuflexiuni, flotări, abdomene, iar dacă îți cumperi și câteva greutăți, efortul devine și mai intens. Dacă îți și cumperi vreun aparat de fitness, atunci chiar poți spune că ai un loc perfect pentru antrenament.

5 minute: Exercițiile care înlocuiesc o oră în sala de gimnastică / VIDEO

Vrei să fii în formă maximă? 10 minute timp de 4 săptămâni / VIDEO

Ce ar trebui să mănânci ÎNAINTE și DUPĂ exercițiile fizice

Dublă utilitate cu câteva activități în curte

OK, ne menținem în formă, dar nu ar strica dacă am și face câte ceva prin curte. Dacă ai niște teren pe lângă casă, poți să uiți de sală, pentru că ai o întreagă arenă în care să te desfășori cum vrei. Orice activitate prin curte te poate ajuta să te menții în formă, de la tunderea peluzei până la folosirea unei astfel de ustensile de grădinărit, dacă îți place și să mănânci ceva legume chiar de la tine din grădină.

Foto: Pinterest.com

Cam orice ai face poate trece drept un antrenament, fie că te ocupi de diverse treburi prin grădină, fie că faci exerciții în aer liber, fie că te ocupi de curățenie.

Alimentele care ACCELEREAZĂ îmbătrânirea

Lucrurile simple care îți ÎNCETINESC metabolismul

Jogging în parc, bun și pentru corp, dar și pentru minte

Dacă ai un job stresant (și, să fim serioși, cine nu are?) câteva ture de parc în pas alergător o să te ajute să îți limpezești mintea după o zi încărcată sau să o pregătești pentru o nouă zi, în cazul în care îți place că faci mișcare dimineața. E mai plăcut să alergi în aer liber, pe alei flancate de copaci decât pe bandă la sală și în felul asta nu ai parte de fondul sonor uneori enervant de la sală.

Înotul îți lucrează tot corpul

Nu vrei la sală? Atunci ce-ai zice de niște ture de bazin? La piscinele acoperite nu e aglomerat în general, iar dacă alegi să mergi la ore foarte matinale sau foarte târzii, chiar înainte de închidere, poți avea tot bazinul doar pentru tine.

Beneficiile fiecărui STIL de ÎNOT / VIDEO

Legătura dintre mâncare şi apariţia cârceilor în timpul înotului

Mișcare în drum spre birou

Dacă lucrezi într-o clădire dotată cu dușuri și vestiare (din fericire majoritatea clădirilor de birouri noi au asemenea dotări) poți merge cu bicicleta până la birou. Câțiva kilometri parcurși cu bicicleta te vor ajuta să te menții în formă. În plus, e posibil ca pe două roți să ajungi mai repede la birou decât ai face-o cu mașina.

După cum vezi, dacă nu îți place atmosfera de la sala de sport, ai câteva alternative destul de interesante și care merită explorate.

Foto: Pinterest.com

Comentarii: