SANATATE

ATENȚIE la grăsimea de pe abdomen! Ce indică aceasta, de fapt

Foto: Pinterest.com

Chiar daca aveti o greutate normala, dar abdomenul nu este tocmai plat, atunci ar trebui sa va ridicati niste semne de intrebare.

Cercetatorii de la Societatea americana de lupta impotriva cancerului din Atlanta au stabilit ca barbatii si femeile cu o circumferinta a burtii ce depaseste 120 cm, respectiv 110 cm, prezinta un risc de doua mai mare de a muri din pricina diverselor boli asociate decat cei care nu aveau abdomenul proeminent.

O burta crescuta este asociata cu un risc crescut de boli cardiace, inflamatorii, diabet, rezistenta la insulina si un nivel ridicat de colesterol. Atentie! Riscurile sunt la fel de ridicate si in cazul persoanelor considerate „normale”.

Cât de BENEFIC este trezitul la ora 5 dimineaţa? Ce spun oamenii de succes despre acest obicei

Indiferent de greutate, abdomenul proeminent este periculos pentru sanatate si este asociat cu multe riscuri de deces. Talia groasa reflecta grasimea de pe organele interna din zona abdominala, mult mai periculoasa decat grasimea subcutanata.

Stresul, principala cauza a cresterii abdomenului

Se pare ca persoanele care se confrunta foarte des cu stresul au tendinta de a acumula grasime in zona mediana a corpului. In plus, persoanele stresate au tendinta de a manca mai mult, in special alimente bogate in grasimi si zaharuri.

Daca va regasiti in descrierile de mai sus atunci ar trebui sa stiti ca pentru a scapa de grasimea din jurul abdomenului trebuie sa abordati o dieta sanatoasa si un stil de viata echilibrat.

Adevărul despre salamul de Sibiu: de ce unele produse sunt ieftine, iar altele sunt foarte scumpe?

Secretul longevităţii: ce INGREDIENTE folosesc chinezii pentru a trăi mai mult

In ceea ce priveste dieta sunt recomandate lactatele degresate si iaurturile fara zahar, nectarul de agave si legumele si fructele verzi.

De asemenea, sunt indicate alimentele care contin probiotice, bacterii care ajuta la digestie si la arderea grasimilor din jurul abdomenului. Evitati toate alimentele care contin grasimi trans, scrie sciencedaily.com.

Foto: Pinterest.com

Nici o dieta nu este eficienta daca nu este completata si de miscare. Iata cateva sfaturi:

1. Cele mai indicate exercitii sunt cele cardio. Inotul ajuta, de asemenea, la diminuarea stratului de grasime din jurul abdomenului.

Legătura dintre alimente și organe. Cum ne indică natura ce să mâncăm!

Chimia din farfurie. IATĂ cum ARATĂ aditivii alimentari pe care îi mănânci zilnic

2. Nu va lasati prada pastilelor sau suplimentelor minune care promit un corp fara grasimi. Este imposibil sa slabesti mancand la nesfarsit, stand nemiscat si sperand ca pilulele isi vor face efectul. Numai lenesii gandesc asa.

3. Apa contribuie si ea din plin la eliminarea grasimilor. Hidratarea ajuta corpul sa lucreze eficient si, in plus, contribuie la eliminarea toxinelor.

Comentarii: