LIFESTYLE

Ce băuturi alcoolice preferă tinerii din ziua de azi, în funcție de ocaziile de consum / STUDIU

Un nou studiu arată că 56% dintre tinerii chestionați ies cel puțin lunar în baruri, pub-uri, cafenele sau cluburi, 33% dintre aceștia mergând în baruri sau pub-uri, 48% în cafenele, iar 19 % în cluburi.

Când vine vorba de băuturi alcoolice, pentru generația Y acestea sunt în mod special prezente atunci când participă la evenimente sociale, ca nunți sau botezuri, sau când ies în oraș prin baruri sau cluburi alături de grupul de prieteni. 75% dintre ei susțin că aleg din câteva branduri favorite pe care le consumă de obicei, iar cele mai populare băuturi sunt whiskey-ul și vodka.

Acestea sunt rezultatele unui nou studiu având ca obiect obiceiurile românilor când vine vorba de băuturile alcoolice, studiu efectuat de Starcom MediaVest Group, care continuă seria infograficelor despre comportamentul consumatorilor.

În colaborare cu platforma de research iVox, cercetarea a fost realizată pe un număr de 445 de tineri din generația Y. Targetul îl constituie tinerii cu vârste cuprinse între 20-30 de ani, din mediul urban mare, utilizatori de internet și băutori de băuturi alcoolice.

Lucrurile care îţi influențează în mod INCONȘTIENT comanda la restaurant

Trucul care îţi face ziua mai frumoasă: Ce se întâmplă dacă mănânci 10 migdale pe zi

De ce ouăle NU ar trebui ţinute în compartimentul de pe uşa frigiderului

62% dintre respondenți consumă băuturi alcoolice pentru a se energiza în timpul petrecerilor, dar și în momentele în care se strâng spontan cu prietenii

Printre brandurile preferate de băuturi alcoolice se numără Jack Daniel’s, J&B, Ballantine’s, Johnnie Walker, Absolut, Finlandia și Bailey’s. Studiul arată că 7 din 10 tineri cheltuiesc pe băutură cel mult 100 de lei atunci când ies în oraș. Același număr de tineri alocă 200 de lei sau chiar mai puțin pentru cheltuielile unei petreceri acasă.

Foto: Pinterest.com

Majoritatea tinerilor preferă băuturile combinate, doar 16% le beau seci

31% dintre tineri combină băuturile alcoolice cu sucuri naturale, 19% le beau sub formă de cocktail-uri, iar 7% preferă shoturile. Acestea sunt cel mai des consumate în baruri sau cluburi. Shoturile marchează un moment de apropiere între membrii grupului, dar și cea mai bună metodă de a ieși din tipare. 11% dintre tineri văd shoturile ca warm-up pentru ieșirile în oraș.

Te înroşeşti după ce consumi alcool? Iată DE CE!

De ce trebuie să-ţi schimbi crema de faţă primăvara

Zodiile care au cel mai frumos CARACTER

Studiul realizat de Starcom Media Vest și platforma de research iVox arată că prietenii, petrecerile și internetul reprezintă principalele surse de informare ale tinerilor cu privire la băuturile alcoolice.

Iar gustul, prețul, renumele brand-ului și recomandarea prietenilor sunt principalele criterii de selecție. Recomandarea barmanului sau design-ul produsului nu au o importanță așa de mare.

 

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest