FRUMUSETE

Cum evităm îmbătrânirea: Greşelile pe care NU trebuie să le facem

Fiecare dintre noi ne dorim să arătăm bine şi să evităm efectele îmbătrânirii pentru cât mai mult timp posibil. Există însă greşeli pe care le facem frecvent şi care accelerează acest proces ireversibil.

Noi le-am aflat şi vi le spunem pentru a le evita de acum încolo. Formula pentru tinerete fara batranete nu a fost inca descoperita, asa ca, intr-un fel sau altul, trebuie sa ne impacam cu gandul ca inaintam in varsta si, inevitabil, imbatranim. Trebuie sa ai in vedere insa ca nu toate persoanele imbatranesc cu aceeasi viteza, iar procesul poate fi incetinit si depinde in mare masura de alegerile proaste pe care le facem si care sunt legate mai ales de stilul nostru de viata.

Dacă observi crăpături în pepene, NU îl mai consuma!

SURPRINZĂTOR! Ce NU știai despre consumul de alcool

Statul prea mult la plaja. Un studiu publicat de revista medicala „Clinical, Cosmetic And Investigational Dermatology” a scos la iveala faptul ca soarele este direct resposabil de 80% dintre ridurile care apar pe chip. Statul prelungit la plaja, dar si simplele iesiri la terasa fara sa folosesti protectie UV pot avea efecte devastatoare asupra tenului tau. Cremele pentru protectie solara sunt obligatorii in astfel de situatii, mai ales in timpul unui concediu la malul marii.

15 GREȘELI tipice pe care le facem când spălăm haine

Ce ne transmit PICIOARELE despre sănătatea noastră?

Dureri de dinți, de burtică sau răceală? LINIȘTEȘTE-ȚI bebelușul prin MASAJ / ZONE & AFECȚIUNI

O dietă bogată în zaharuri

Un desert delicios este tentant, dar nu și sănătos. Dacă vrei să te păstrezi în formă și să arăți tânără pentru mult timp de acum încolo, ai grijă la zaharuri, dar și la alimentele grase. Pe măsură ce îmbătrânești, probabilitatea să dezvolți probleme precum diabetul, boli cardiovasculare sau cancer crește, din păcate. Toate acestea sunt legate și de consumul de zahăr. Apoi, zahărul provoacă apariția ridurilor și nu numai la nivelul tenului, ci pe tot corpul.

Un program de somn deficitar

Un adult trebuie să doarmă între 7 și 9 ore pe noapte. Atunci când dormi suficient, corpul tău produce melatonină, un hormon care repară celulele și ADN-ul. Tot în timpul somnului este eliberat și hormonul responsabil pentru tonusul muscular și vitalitate. Odihna are așadar nenumărate beneficii, iar lipsa acesteia poate avea efecte negative la nivel fizic și psihologic. Vei arăta mai în vârstă decât ești de fapt și vei avea nevoie de alimente bogate în calorii, care să îți dea energia necesară pentru a funcționa.

Renunțarea la viața socială

Poate ești ocupată cu treburi casnice sau cu munca, însă asta nu este o scuză în cazul în care ai ajuns să-ți ignori viața socială. Măcar din când în când, propune-ți să faci ceva relaxant, conform unica.ro. Chiar dacă asta înseamnă să planifici din timp o ieșire cu prietenele. Dacă ai un copilaș mic, de exemplu, și nu prea poți să pleci de acasă în această perioadă, organizează o cină cu prietenii. Și ține minte că nu doar tu ai nevoie de sprijinul prietenilor tăi, și ei au nevoie de tine în aceeași măsură. Fii loială, pentru că, dacă îi pierzi, noile prietenii se construiesc greu,

Renunțarea la a mai zâmbi

Încearcă să râzi și să zâmbești cât de des poți. Unele lucruri trebuie, cu siguranță, luate în serios, însă chiar și în aceste condiții, acestea pot deveni activități plăcute, dacă reușești să te relaxezi și să te bucuri. Nu te teme să râzi de propria persoană. Încearcă să găsești umorul în situații frustrante sau ciudate. Te va ajuta să reduci stresul și să treci mai ușor peste greutăți.

Comentarii: