LIFESTYLE

Noi dezvăluiri despre isteria Pokemon Go: Ce s-a întâmplat la un an de la lansarea jocului

Pokemon Go a inflamat toată planeta la lansarea lui. Isteria jocului a cuprins milioane de oameni, iar acum, la un an de la lansare, se pare că nebunia continuă.

 

Pokemon Go a venit ca o tornadă în vara lui 2016 şi a devenit cel mai popular joc video pentru o lună, apoi interesul a scăzut. La un an distanţă vedem care a fost parcursul. Pokemon Go, pe scurt, are la un an distanţă aproximativ 65 de milioane de utilizatori lunar. Este o cifră impresionantă pentru un joc video pe telefon.

 

Totodată, produce bani. Cifra estimativă de până acum arată 1,25 de miliarde de dolari, generată de cumpărarea aplicaţiilor, la nivel mondial. Şi până pe 24 iulie are o promoţie care le permite jucătorilor să aibă ediţii limitate de Pikachu şi să cumpere mai multe articole din magazinul virtual, conform adevarul.ro. Mai mult, Niantic şi-a crescut renumele prin folosirea realităţii augmentată într-un joc video, noutate spre care se vor îndrepta, dacă n-au început deja, companii precum Microsoft, Apple, Facebook.

Fructele INDICATE pentru o piele de vis. Pregătește-te pentru plajă cu ajutorul lor!

PERICOLELE din toaletele publice. Obiectele pe care se află cele mai multe bacterii

Gustul metalic din gură. Ce înseamnă, de fapt

Chiar dacă Pokemon Go nu îşi numără utilizatorii cu miliardele, ca Facebook, de exemplu, tot a ajuns la o masă critică pentru succes.

Cele mai cool OUTFIT-uri de WEEK-END!/ GALERIE FOTO

Știi ce trebuie să faci dacă te înțeapă o CĂPUȘĂ? / VIDEO

Scapă de tânțari cu ajutorul PLANTELOR

În prima lună de la lansare, aproximativ 500.000 de români şi-au instalat aplicaţia, atât versiunea iOS, cât şi Android. Desigur, tendinţa a fost descrescătoare, de la 12.000 de instalări pe zi în iulie la 2.000 pe zi, la începutul lunii septembrie 2016. Între timp, compania a încheiat parteneriate cu restaurante şi puncte de interes, pentru a atrage jucători acolo.

Comentarii: