REVIEW

IT/ Vom putea“proba” încălțămintea când o cumpărăm online

Foto: captură video Instagram

Companiile de tehnologie precum Google, Facebook și Apple dau semne că realitatea augmentată va fi următoarea platformă, în care divertismentul și anunțurile digitale se contopesc cu lumea reală.

CITEȘTE ȘI: Planta din România care distruge în timp record celulele canceroase

Startup-ul de marketing prin intermediul realității virtuale Vyking vrea să folosească această tehnologie pentru ca utilizatorii să poată proba încălțăminte cu ajutorul unei aplicații, potrivit unui videoclip postat pe Instagram.

Astfel, utilizatorii pot încerca virtual o pereche de încălțăminte pentru a vedea cum va arăta pe picior înainte de a cumpăra online.

Desigur, nu există nici o modalitate de a simți cum se va potrivi pantoful, iar tehnologia nu este încă lansată (și nici nu există informații despre data lansării).

CITEȘTE ȘI: 15 Greșeli TIPICE pe care le facem când spălăm hainele

Alte companii au debutat deja pe piață cu aplicații care folosesc realitatea augmentată, cum ar fi Warby Parker — pentru ochelari și Lacoste pentru pantofi – dar aplicația Lacoste AR nu permite mișcarea picioruluiu pentru a vedea pantoful din mai multe unghiuri sau pentru a arăta întregul pantof, tehnologia startup-ului Vyking fiind cu un pas înainte.

Foto: Pinterest.com

De asemenea, Amazon a brevetat la începutul acestui an o oglindă de “realitate amestecată”, care permite clienților să probeze în mod virtual hainele în timp ce sunt plasați într-o locație virtuală.

CITEȘTE ȘI: Cât va dura relația voastră, în funcție de luna în care a început

Multe afaceri au început să se concentreze asupra realității augmentate datorită apariției software-ului ARKit al Apple, care îi ajută pe dezvoltatori să construiască aplicații pentru dispozitive iOS care suprapun grafica virtuală peste imagini din lumea reală în timp real.

Comentarii: