NUTRITIE

Riscul de cancer scade drastic dacă mănânci acest aliment ZILNIC

 

Dacă mănânci zilnic terci, riscul de cancer scade drastic, arată cel mai recent studiu realizat de specialiştii de la Universitatea Harvard. Consumul regulat de terci de ovăz sau alte cereale integrale precum quinoa, tărâţe, mei are un efect benefic asupra sănătăţii şi apără corpul de boli grave, precum cancerul, se arată într-un studiu realizat de Universitatea Harvard şi publicat în jurnalul Circulation.

Patru porţii de cereale integrale consumate pe zi (în care intră aproximativ 70 de grame) au scăzut drastic riscul de cancer şi alte boli grave, după cum explică cercetătorii care au constatat această diferenţă în urma rezultatelor obţinute din peste 12 studii realizate pe această temă. Persoanele care au inclus zilnic măcar trei porţii de cereale integrale pe zi au prezentat un risc mult mai mic de deces prin boli grave.

Cele mai tari modele de unghii pentru vara 2017

Ce faci dacă te înţeapă o albină. Marea GREȘEALĂ pe care trebuie să o eviţi!

Tremuratul mâinilor e semn rău: Poţi avea boli GRAVE

Se ştia până acum că un consum de cereale integrale scade colesterolul, împiedică apariţia diabetului şi a bolilor cardiovasculare, însă cercetarea de faţă aduce un alt motiv pentru care ar fi bine să mâncăm zilnic terci din ovăz sau alte cereale integrale.

Foto: Pinterest.com

La ce VÂRSTĂ ar trebui să te căsătorești în funcție de zodie

Te ajută apa cu gheață să slăbești? ADEVĂR sau MIT

De ce sticlele de BERE au culori DIFERITE

Rezultatele studiului arată că prin consumul zilnic a 70 de grame de cereale integrale pe zi (terci de ovăz, tărâţe, quinoa) se reduce cu 22% riscul de mortalitate, cu 23% riscul de deces din cauza bolilor de inimă şi cu 20% riscul de cancer.

Foto: Pinterest.com

Astfel că cercetătorii recomandă consumul a patru porţii de terci de ovăz şi alte cereale integrale pe zi în locul produselor care au carbohidraţi rafinaţi. Astfel că în loc de croissant, covrig, covrigei, biscuiţi şi orice alte produse de panificaţie care conţin făină albă rafinată ar fi recomandat să consumi la micul dejun un terci de ovăz.

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest

4 Comentarii

Apasa aici pentru a posta un comentariu