NUTRITIE

10 mituri despre vegetarieni

Foto: Pinterest.com

Sunt foarte multe idei preconcepute despre cei care au decis sa renunte la o alimentatie omnivora in favoarei celei vegetariene. Nu toate sunt insa si adevarate. Va prezentam mai jos cateva dintre enunturile cel mai des vehiculate cu privire la alimentatia vegetariana, enunturi care nu sunt tocmai corecte.

Mitul 1: Produsele lactate sunt o sursa buna de calciu și sunt esențiale pentru sănătatea oaselor.

Fals – atunci când vine vorba de surse sanatoase de calciu, produse lactate nu se poate compara cu fasole, migdale, tofu, seminte de susan, lapte de soia, alge marine, si cereale. Un studiu pe aproape 78.000 de femei n-a găsit nici o dovadă care să susțină afirmația că laptele construiește oase mai puternice. Cu toate acestea, studiile arata ca proteina animală care se gaseste in produsele lactate creste de fapt riscul de a dezvolta osteoporoza.

Foto: Pinterest.com

Mitul 2: Peștele din alimentatie si alte animale marine sunt bune.

Fals – chiar dacă nu ar bea apa din mare, n-ar trebui sa mananci animale marine. Carnea de la anumite specii de pește și crustacee s-a dovedit a fi de 9 milioane de ori mai toxica decât apa in care trăiesc. Consumul de pește intoxicat creste foarte mult riscul de malformatii congenitale si diferite tipuri de cancer si poate afecta ficatul, rinichii, și sistemul nervos .

15 GREȘELI tipice pe care le facem când spălăm haine

Infidelitatea ON-LINE. Semnele care îți arată că partenerul TE ÎNȘEALĂ

Preparate cu QUINOA care te ajută la slăbit

Mitul 3: Vegetarienii nu primesc suficiente proteine​​.

Fals – proteine ​​se obțin ușor – abunda în alimente atat animale cat si in cele vegetale. De fapt, majoritatea oamenilor mananca mai mult decat dublu fata de cantitatea zilnica recomandata. Vegetarienii care au o dieta echilibrata – cum ar fi fasole, legume, cereale, fructe, nuci si seminte – nu au nici o problema pentru a obtine suficienta proteina ​​în dieta lor.

Foto: Pinterest.com

Mitul 4: Dietele vegetariene nu sunt suficient de bune pentru sportivi.

Fals – dietele vegetariene și vegane sunt la fel de capabilă să susțină sportivi de elită ca dietele omnivore. Sportivii pot arde mii de calorii mai mult la antrenamentele medii și nu este dificil pentru ei să mănânce o hrană suficientă și de a lua suficiente substante nutritive, din vegetale . Verificați acest site pentru o listă de celebri vegetarieni / vegani!

Amanta PERFECTĂ. Cum trebuie să arate femeia cu care bărbaţii şi-ar înşela nevasta

Ce lanț de hipermarketuri din România își deschide linie de FASHION PREMIUM

Mitul 5: Dietele vegetariene nu sunt sanatoase.

Fals – diete vegetariene poate fi adecvat pentru fiecare vârstă și etapă a vieții – chiar și în timpul sarcinii si copilariei. La fel ca o dieta care contine carne, diete fara carne trebuie să fie echilibrata și planificata în funcție de nevoile fiecărei persoane.

Foto: Pinterest.com

Mitul 6: Dietele vegetarien nu sunt originare – oamenii sunt facuti să mănânce carne.

Fals – oamenii sunt omnivori. Suntem capabili de a supraviețui cu alimentatie din produse animale sau diete bazate pe plante. Varietatea de diete din întreaga lume arată că este posibil ca oamenii să traiasca doar din vegetale, în timp ce alții supraviețuiesc din lapte sau carne. Cultura, tradiția, și disponibilitatea alimentelor dicteza dietele noastre.

Cum să-i ”CITEȘTI” pe ceilalți în 30 de secunde

Mitul 7: Legume nu sunt suficient de hranitoare.

Fals – majoritatea legumelor au mai putine calorii decât carne și brânzeturi, deci va trebui să se mănânce un volum mai mare din ele pentru satietate. Realizand o combinatie echilibrata de proteine​​, carbohidrati complecsi si fibre, dietele fara carne pot fi bogate și hranitoare.

Foto: Pinterest.com

Mitul 8​​: Diete vegetariene și vegane sunt plictisitoare.

Fals – dietele vegetariene și vegane pot fi diverse și interesante. Preparatele din bucătăria occidentală folosesc carnea ca un fel de mâncare principala; mâncărurile vegetariene pot urma acelasi plan, folosind inlocuitori de carne. Diversificati și încercați tot felul de mâncaruri: supe, tocane, etc. in loc de a avea carne în centrul mesei. În experiența mea, veganii și vegetarienii parțiali mânca, în general, o gamă mult mai largă de alimente decât mancarea bazată pe carne asa cum este tipic la iubitorii de carne.

Detaliile pe care femeile NU LE STIU despre SEX

Dormi des pe PARTEA DREAPTĂ? Vezi ce implicații asupra sănătății tale are acest obicei

7 întrebuințări neașteptate ale oțetului de măr

Mitul 9: Vegetarienii sunt militanți ciudati avand intenția la interzicerea totala a carnii.

Fals – dacă va luati timp pentru a obține de fapt adevarul despre vegetarieni, ve-ti găsi ca marea majoritate dintre ei sunt destul de liniștiti. Cei mai multi vegetarieni nu fac caz cu privire la alimentatia vegetariana sanatoasa, și ei sunt de acord cu cei care nu sunt vegetarieni, dacă asta e alegerea lor.

Foto: Pinterest.com

Mitul 10: Vegetarienii nu pot avea relatii de succes cu non-vegetarienii.

Fals – în cazul în care oameni de religii diferite se pot căsători sau coexista în aceeași casă, un vegan și un carnivor pot găsi o modalitate de a face să funcționeze bine relatia (și o mulțime fac acest lucru!). Chiar dacă asi urâ mirosul de carne gătita în casa știu că iubitului meu ii place și merită sa fie „tratat” asa cum si el ma trateaza pe mine!

Comentarii: