SANATATE

Care este poziţia de dormit prin care ELIMINI cele mai multe toxine pe timpul nopții

Foto: Pinterest.com

 

Somnul este cel mai bun instrument prin ajutorul căruia organismul tău se reface după o zi lungă și obositoare. Fiecare dintre noi avem o poziție preferată în care putem adormi mai ușor și pe care adesea o menținem pe tot parcursul nopții.

Cel mai bine beneficiază de pe urma somnului, ficatul, ale cărui celule parcă se refac ca prin minune după 7-8 ore de somn.

În urma mai multor studii efectuate pe seama pozițiilor de pe parcursul nopții, specialiștii au ajuns la concluzia conform căreia dormitul pe o anumită parte a corpului ajută la eliminarea toxinelor chiar în timp ce dormim.

Cât de mult ne influențează poziția de dormit?

În afară de sănătatea fizică, și cea mintală are de suferit de pe urma poziție de pe parcursul nopții.

Ţinute cu STIL în toamna aceasta pentru femei plinuţe

Doar ei ştiu SECRETUL: Zonele lumii în care oamenii trăiesc peste 100 de ani

Ai probleme cu somnul? Sfaturi care te vor face să dormi buştean

Dacă obișnuiești să dormi pe o parte încearcă să fie de fiecare dată partea stângă, aceasta pare a fi cea mai sănătoasă poziție din care îți poți ajuta corpul să se curețe de toxine în special pe parcursul nopții.

Foto: greatist.com

Între orele 2-4 dimineața celulele corpului au cea mai mare rată de regenerare, în plus specialiștii sunt de părere că această poziție ajută și la detoxifierea creierului, mai mult decât în pozția de dormit pe burtă sau pe spate.

Dr Helem Beneviste afirmă faptul că odată cu eliminarea toxinelor de la nivel cerebral mai ales, șansele să dezvolți uletrior o maladie precum Parkinson sau Alzheimer scad considerabil.

Semne prin care organismul îți transmite că AI NEVOIE de somn

Planta OTRĂVITOARE pe care o ţinem în casă

Ce trebuie să faci să NU adormi la volan

Și asta datorită faptului că stând pe partea stângă transportul limfatic este mai eficient și mai intens, iar toxinele sunt eliminate.

Din ce cauză nu poți dormi noaptea?

Tulburările de somn pot să îți influențeze considerabil starea de sănătate. Dacă nu reușești să te odihnești pe parcursul nopții, a doua zi nu vei avea energia necesară și sistemul tău imunitar va scădea treptat cu fiecare noapte albă, conform sb.cc.stonybrook.edu

IMAGINILE care au ȘOCAT omenirea! Cum a putut să se fotografieze o GRAVIDĂ

Ești dezordonat? Excelent! Iată care sunt BENEFICIILE pentru sănătatea ta

Sfaturi pentru a avea un somn liniştit: Ce NU trebuie să faci înainte de culcare

Încearcă să aerisești bine camera pe parcursul zilei și să acorzi o atenție sporită calității pernei și a asternuturilor. Calitatea materialelor textile poate influența atât calitatea cât și cantitatea somnului.

Foto: Pinterest.com

Obișnuiește-te să bei un pahar de apă cu 15 minute înainte de a te băga în pat, astfel vei contribui la menținerea celulelor hidratate și vei ajuta sistemul limfatic să funcționeze și mai bine, mai ales dacă vei încerca să dormi pe partea laterală stângă.

Oprește orice sursă de lumină din jur, trage draperiile, inspiră adânc și expiră lent de câteva ori.

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest