NUTRITIE

Ce fac nutriţioniştii când vor să slăbească 2-3 kilograme

Nu poţi trece cât ai bate din palme de la greutatea ta de azi la o siluetă mai zveltă şi la 2-3 kilograme în minus. Oricât ar părea de tentant să urmezi diete drastice pentru a slăbi repede, încearcă mai bine să îi oferi organismului posibilitatea de a învăţa obiceiuri sănătoase, testate de experţii în nutriţie.

Iată ce fac nutriţioniştii când vor să dea jos 2-3 kilograme.

Încep să ţină un jurnal alimentar

Jennifer Vimbor, fondatoarea Programului de Consiliere în Nutriţie din Chicago, a dezvăluit că atunci când simte că hainele stau prea fixe pe ea începe să ţină un jurnal alimentar. Pe măsură ce ţine evidenţa obiceiurilor ei alimentare, începe să-şi dea seama când se strecoară greşeli.

Expertul în nutriţie atrage atenţia: „Cei mai mulţi dintre noi încep să mănânce prea multe grăsimi şi prea puţine fibre”. Cea mai bună idee este să consumi mai multe alimente bogate în fibre şi să bei mai multă apă.

Sfaturi importante pentru tinerele mame: Ce să faci ca să nu te mai enervezi pe bebeluş

Temperatura potrivită la care trebuie setat aerul condiţionat pe timp de CANICULĂ

Stai toată ziua în fața calculatorului? Iată DE CE ar trebui să mănânci goji!

Includ în dietă multivitamine sau probiotice

Multivitaminele şi probioticele îi oferă organismului tău vitaminele pe care probabil le pierzi dacă urmezi o dietă săracă în calorii şi te ajută să îţi ţii sistemul digestiv sub control. Experţii recomandă o o tabletă zi care să nu aibă mai mult de două vitamine.

Foto: Pinterest.com

Când vine vorba de probiotice, o alegere bună o reprezintă cele care conţin 10 to 20 de miliarde per capsulă. Orice doză mai mare nu este indicată pentru efecte terapeutice.

Fructele pe care le poţi folosi ca DEODORANT natural

Condimentul care te poate UCIDE! În SUA a fost declarat ilegal

Mango ajută la slăbit DOAR dacă este CORECT consumat

Optează pentru o alimentaţie sănătoasă

O alimentaţie sănătoasă înseamnă pur şi simplu să eviţi alimentele procesate sau cele ambalate pe cât posibil. Alimentele fără etichete şi liste de ingrediente sunt cea mai bună alegere.

Foto: Pinterest.com

Dacă alegi alimente din comerţ optează pentru cele care au maxim cinci ingrediente dacă vrei să ai grijă de sănătatea şi silueta ta.

Comentarii: