FRUMUSETE NUTRITIE

Cu DIETA NATMAN poți pierde 3-5 kg în doar 4 zile

Este primavara si, cum nu mai este foarte mult timp pana cand vom descinde pe plaja , este normal sa ne dorim sa scapam rapid de cateva kilograme. Ce ai spune insa de a scapa de 1 kg zilnic ? Iata ce promite regimul Natman, cunoscut drept regimul stewardeselor. Dieta te poate ajuta sa scapi de cele cateva kilograme care te impiedica sa imbraci costumul de baie sau rochia preferata.

Ce este dieta Natman?

Regimul stewardeselor dureaza 4 zile, durata care corespunde duratei medii de escala intre doua zboruri. Stewardesele folosesc aceasta tehnica pentru a scapa de excesul acumulat intre zboruri.

Dieta este foarte restrictiva si trebuie sa cunosti bine riscurile pe care ti le vei asuma. Pe de-o parte, carentele alimentare, portiile fiind minime iar anumite alimente complet interzise. Astfel, corpul nu va beneficia de satisfacerea nevoilor energetice normale si s-ar putea sa tesimti lipsita de vlaga si sa fii ametita. Pe de alta parte, tulburarile digestive la care te expui, dieta fiind saraca in calorii si putand cauza probleme de tranzit si digestive.

Machiajul pentru TENUL MATUR

TRENDS 2017 / Modele de ochelari de vedere pentru EL

Ochelarii de VEDERE pentru primăvara-vara 2017/ Pentru EA

Cum functioneaza dieta Natman?

Regimul Natman combina doua metode care iti permit sa pierzi intre 3 si 5 kilograme, doar in 4 zile.

Dieta proteica: alimentele permise sunt bogate in proteine, deoarece permit corpului sa atace depozitele de grasime si zahar acumulate si produc pierderea in greutate. Datorita proteinelor nu vei pierde din masa musculara, iar silueta se va contura.

Dieta hipocalorica: consta in limitarea aportului de energie pentru a forta corpul sa apeleze la rezerve. Mesele vor fi foarte usoare si nu vor depasi 1000-1500 de calorii zilnic.

Obiceiuri alimentare pe care trebuie să le introduci în BUCĂTĂRIA ta

Antidoturi naturale pentru dezechilibrele hormonale

5 BĂUTURI digestive pe care trebuie să le servești după o masa copioasă

Micul dejun

  • O cafea sau un ceai fara zahar. Poti folosi indulcitori precum stevia sau aspartam
  • O jumatate de grepfruit

Detox după sărbători. De ce are nevoie organismul de acesta

INCREDIBIL! Tot timpul acesta am gătit GREȘIT cartoful copt. Iată cum se face corect

Care sunt cele trei ALIMENTE pe care TOȚI nutriționiștii le evită

Pranzul

  • 150 de grame de friptura la gratar (vita, pui sau curcan), pregatita fara unt sau ulei. Se serveste alaturi de o salata verde, asezonata cu suc de lamaine sau sos vinaigreta. Salata poate fi si de rosii cu ulei de masline
  • Un mar

Care sunt GREȘELILE pe care TOATE femeile le fac într-o relație

Primele poze OFICIALE din Sezonul 7 al serialului Game of Thrones

Clătite cu zucchini și iaurt grecesc, dulci sau sărate/ MIC DEJUN SĂNĂTOS și HRĂNITOR

Cina

  • Doua oua fierte sau 150 de grame de carne fiarta de curcan
  • Fasole verde sau brocolli, fierte si cu un pic de ulei de masline
  • O jumatate de grepfruit sau o portocala.

Ce suplimente alimentare pot lua pe durata dietei?

Regimul este foarte restrictiv si va genera oboseala si slabiciune. Pentru a preintampina anemiase recomanda completarea cu suplimente alimentare care vor remedia problemele aparute. Inainte de a te apuca de regim, vorbeste cu medicul, care iti va recomanda un complex de multivitamine.

PARADOX: Îți înșeli partenerul, iar acesta te iubește mai mult/ STUDIU

Idei INEDITE pentru ÎMBUNĂTĂȚIREA vieții sexuale

MITURI despre nutriție DEMONTATE de specialiști

Cu eviti efectul yo-yo?

Pentru a nu risca sa pui la loc kilogramele date jos, dupa regim nu trebuie sa consumi mai mult de 1800 de calorii zilnic. Adopta o dieta echilibrata in continuare, pentru a evita efectul yo-yo.

DistribuieShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on Pinterest